fejleckep

Ötleteink

Ez a legfrissebb: illatmarketing

Ez a legfrissebb: illatmarketing

Az illatmarketingben rejlő lehetőségek eléggé kiaknázatlanok. A szaglás közvetlenebb módon kapcsolódik emlékeinkhez, érzelmeinkhez, mint a látás, amiért négy gén felel, míg a szaglásra 1000 gén jut. Ahogy Kevin Roberts írja a Lovemarks c. könyvében: "A mintegy 400 000 megkülönböztethető és felismerhető illat hihetetlen tárházat nyit meg számunkra.... De akkor miért használják a cégek olyan bátortalanul ezt a legérzékletesebb szervet?"

 

Hosszabb ideig van szem előtt

Az illatozó ajándék, DM-anyag nem kerül a kukába, mert az egy használati tárgy, ami ügyfeled szolgálatába áll. Az illatanyag 3-4 héten keresztül intenzív marad, de ennél jóval hosszabb ideig megőrzi jellegét.

 

Hatásosabb kommunikátor

Az irodákban a dolgozók szeme, füle már foglalt, de az orruk kíváncsivá teheti őket. Mi ez az illat? Honnan jön? Ha kikerül ügyfeled asztalára, az heteken keresztül felkelti a többi arrajáró figyelmét.

A legfrissebb ötleteket

elsőként partnereink láthatják. Ha a téma iránt érdeklődsz, add meg e-mail-címedet


e-mail cím

 

Telefon: 06 1 487 00 14

E-mail: